Terug naar overzicht
  • Organisatie

    Florys Groep

  • Onderdeel

    Staff

  • Dienstverband

    Fulltime

  • Opleidingsniveau

    HBO WO

  • Plaats

    Hardinxveld-Giessendam

  • Gepubliceerd op

Ben jij bedrijfskundig onderlegd, beschik je over een helikopterview en heb je een bovengemiddelde interesse in digitale processen en de motivatie van mensen? Zie jij altijd kansen om het proces te verbeteren en ben je snel bekend met de functionaliteit van software? En ben jij toe aan een vrije rol in een middelgrote organisatie met verschillende disciplines? Dan zijn wij op zoek naar jou!  

Wat ga je doen? 

Een belangrijk doel van deze functie is het continue verbeteren van de workflow van ons werk. Dit bestaat voor een groot deel uit recruitment: van de eerste kennismaking met de klant tot de jaaropgaaf opstellen als een medewerker uit dienst is en het inzicht van de resultaten van de recruiters. Dagelijks werken zo’n 100 specialisten van Florys groep (recruiters, loonadministrateurs, boekhouders en stafmedewerkers)  in diverse softwarepakketten om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. En daar willen we graag de beste in zijn, iedere dag opnieuw. Kom jij ons daarbij helpen?  

Wat ga je doen op een werkdag ? 

  • Het in kaart brengen van de dagelijkse processen en het gebruik van software/ tools daarbij. Daarvoor ga je in gesprek met managers en verdiep je jezelf in de werking van de software.  
  • Het opsporen van zwakke plekken in ons proces en verbeteringen doorvoeren/ adviseren. 
  • Het begeleiden van koppelingen die tot stand gebracht of verbeterd moeten worden. 
  • Het onderzoeken van de meerwaarde van nieuwe software en draagvlak creëren voor nieuwe manieren van werken.  
  • Het begeleiden van implementatietrajecten bij de aanschaf van nieuwe software en zorgdragen voor goede oplevering.  
  • Het adviseren van externe klanten bij implementatietrajecten.  
  • Het opschonen van data, zodat datamanagement en dashboards inzichten kunnen geven.  
  • In al deze werkzaamheden neem jij de eindverantwoording op je en draag jij de verantwoordelijkheid voor het optimaliseren van onze processen. 

Dit betreft een nieuwe, solistische functie, dus je moet zelfstandig kunnen werken. In deze functie leg je verantwoording af aan de directie. Je schakelt veelal met afdelingsmanagers om je werkzaamheden uit te voeren en af te stemmen welke prioriteiten er zijn. Je snapt welke belangen er spelen en je onderhoudt graag de relatie met de betrokkenen. Er zijn diverse specialisten waar je mee zal gaan sparren; twee directieleden (gericht op portefeuilles financieel/ marketing/ processen/ IT) en twee online marketeers met veel ervaring met software implementaties en web development. Daarnaast hebben we een BI-specialist op onze finance afdeling en een IT afdeling die je helpen bij de implementatie van de beste oplossing. Een mooi netwerk van collega’s, dus je staat er niet alleen voor.  

Je hebt het

Deze baan kan je als project benaderen en veel van deze werkzaamheden zijn goed uit te besteden, maar we zoeken liever een collega die een bij ons blijft en vanuit ons DNA zijn werk verricht. Je bent ervan overtuigd dat verbetering een continue proces is en dat dit winst oplevert voor de interne en de externe organisatie. Jij begrijpt als geen ander dat een goed ingericht proces (middels software) leid tot slimmer werken en beter inzicht. De digitalisering en automatisering zullen nog een tijd lang tot verandering leiden binnen ons werk (zakelijke dienstverlening) en door jouw toevoeging in onze club willen we voorop blijven lopen.  We zoeken iemand met: 

  • Analytische skills, een procesdenker die het overzicht bewaakt (HBO+ werk en denkniveau) 
  • Een afgeronde opleiding gericht op processen, kwaliteit, bedrijfskunde of IT.  
  • Je weet softwarepakketten snel en efficiënt te doorgronden, je maakt het gebruik ervan snel eigen.  
  • Je bent communicatief sterk, je hebt een sterke sociale antenne om op tijd te communiceren met diverse mensen uit de organisatie en met klanten/ leveranciers.  
  • Kennis van recruitment en administratieve processen is een pré.  
  • Softwarekennis van Microsoft 365 (outlook/Excel/ automations)/ Bullhorn/ Helloflex is een pré. 

Je verdient het

Binnen Florys Groep willen wij onze mensen op een goede manier belonen voor het werk dat ze doen. Wat kun je van ons verwachten? 

  • Een goed salaris met een eindejaarsuitkering 
  • Ruim 6 weken per jaar vakantie (31,5 dag) 
  • Een stel prachtige collega’s die thuiswerken maar niks vinden 
  • Telefoon en laptop van de zaak, dus je kan op ieder kantoor (of thuis) werken.  

Over Florys Groep

Binnen de Florys groep zijn we gericht op HR en financiële dienstverleningen. Een belangrijk onderdeel daarin is recruitment.  

Samen met onze collega’s van Intro Personeel, Brys, Aatop Zorg, Financieel & Fiscaal, Proces & IT,  Florys HR en Prevenzo leveren we diensten op het gebied van ‘mens, werk en organisatie’. Ons gezamenlijk doel is: een partner zijn in groei en ontwikkeling, onze klanten en elkaar tot bloei brengen. 

Dat zorgt ervoor dat onze klanten, maar ook onze collega’s, precies weten wat ze aan ons hebben. Ze kunnen op ons rekenen. Onze medewerkers zijn de belangrijkste ambassadeurs van onze organisatie. Op dit moment werken we met ruim 100 professionals die allemaal op hun eigen expertisegebied actief zijn. Word jij de volgende? 

Ben je enthousiast geworden over deze functie of heb je vragen? Stuur je sollicitatie en cv naar HR (hr@florysgroep.nl) of neem contact op met Johan Vermeulen of Debora Damsteegt: 0184-208208.  

Solliciteer direct

Word jij onze nieuwe collega?

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures