‘Wie is Florys?, dat is een goeie vraag’, lacht Sander Mijnster. ‘Toevallig hebben wij deze vraag gebruikt in de campagne om onze nieuwe naam aan de medewerkers bekend te maken. Ons antwoord was: Florys? Dat ben jij! Dat geldt overigens net zo goed voor de medewerkers van Intro Personeel. We delen hetzelfde DNA.’

‘Wij vinden het belangrijk dat we met elkaar helder hebben wie we zijn en waar we voor staan’, zegt Nico de Jager. ‘En dat we allemaal vanuit dezelfde visie aan hetzelfde doel werken. Je ziet dat er een nieuwe generatie aan het werk komt met een andere houding. Het werk moet passen in het privéleven, uitdagend zijn en flexibel in te delen. Om met deze veranderde loyaliteit om te gaan, focussen wij op de verbinding tussen HRM en de businessstrategie.’

‘Wij geloven dat organisaties meer rendement kunnen halen door mens en werk op één lijn te brengen met hun strategische keuzes’, vult Sander Mijnster aan. ‘Samenwerken dus aan een duidelijk, gemeenschappelijk doel. Met de juiste mensen op de juiste plek. Waarbij je blijft zoeken naar de juiste aansluiting in een wereld waarin veel gedigitaliseerd en gerobotiseerd wordt. Als strategisch partner met integrale oplossingen op het gebied van mens, werk en organisatie bieden wij maximale synergie aan onze klanten.’

‘Met persoonlijke aandacht als rode draad in onze aanpak’, voegt Johan Baan toe. ‘Onze missie luidt niet voor niets: de ander tot bloei brengen. Dat doen wij door mensen te helpen hun drijfveren
te ontdekken, talenten te ontwikkelen en ambities waar te maken. Wij doen waar we goed in zijn: onszelf in de ander verplaatsen, mensen verbinden en vooral verrassen. Dat maakt ons
enthousiast. En enthousiaste medewerkers zorgen voor gelukkige klanten!’

Terug naar overzicht